Tuesday, March 16, 2010

Dulu, Kini dan Masa Depan...

Dulu...
Aq x men Defense of The Ancients (DOTA)
Aq men CS je..

Dulu...
Aq x men Mafia Wars (skrg siap ade clan lagi..)
Aq men Farmville je...

Dulu...
Aq x men gitar...
Aq men kompang je...

Sekarang ni, macam-macam menda yg dulunya aq x suke, last2 aq plak yg lebih2.. isy3..
Macam menda yg aq x suke 2 berbalik kpd diri aq sendiri.. betullah ckp org tua2, kalo benci sgt seseorang 2 nanti akan menjadi suka plak. (skrg ni aq x de membenci org, hehe)

Agak pelik cmne perkara ni boleh berlaku, dalam hal ni, bolehla aq ibaratkan seperti "belum cuba, belum taw" cz kita x bleh ade sesuatu persepsi selagi x mencuba sesuatu itu..

Sekadar berkongsi pengalaman, len kali marilah kita cube dulu sesuatu perkara yg x disukai, barulah kita boleh membuat anggapan negatif terhadap perkara tersebut...
(perkara2 yg dilarang dalam agama dikecualikan daripada dicuba; harap maklum)

Eh, clan aq tgah war! bye2.. =)

5 comments:

mohd asyriq said...

2 la ko..kalah aq ko punye gian..aparaaa

weyh!..cter la cam ne ko kuar club..heeee

SimPanG said...

weh, nak aq cter dtg bilik r... haha

remy said...

wei.. exam dah dekat... xyah nak crite2 pasal awek ni.. (siap la korang.. aku dapat awek j aku kejoh kat sumeorg.. hahah)

princezadiruz said...

biaser lah tue simpang..smakin kite dewase smakin manyak mender baru yg kiter blaja yg boleh sumtimes tue change ourself....tp biarlah perubahan tue prubahan yg baik..heheh...n amiklah pngjaran dr mase lalu @ mase kini supaye kiter blh lalui pjalanan kite akan dtg dgn lbih baik...wallah!!!hehehe;)
P/s: melawat lah blog baru aku...tq;)

SimPanG said...

remy: da ade 2 x yah r pure2 x de... haha

ida: nape wat blog baru? t aq dtg, hehe